Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 41 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza vybraného podnikatelského subjektu pomocí vybraných metod
Nossková, Barbora ; Kvapilová, Pavla (oponent) ; Hanušová, Helena (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na analýzu vybrané společnosti Goldpress s.r.o., která provádí polygrafickou výrobu. První část práce se zabývá teoretickými východisky, dále jsou provedeny jednotlivé analýzy – PESTEL analýza, Porterova analýza, analýza 7S a vybrané metody finanční analýzy. Výsledky dílčích analýz jsou shrnuty do SWOT analýzy. V závěru práce jsou na základě výsledků provedených analýz navržena doporučení na zlepšení současného stavu.
Analýza vybraného podnikatelského subjektu pomocí vybraných metod
Polická, Radka ; Janáč,, František (oponent) ; Hanušová, Helena (vedoucí práce)
Diplomová práce analyzuje podnik podle vybraných ekonomických metod. V teoretické části jsou objasněny jednotlivé metody. Zejména metoda PESTEL, Porterův model pěti hybných sil, model 7S firmy McKinsey a Kralickův Quick Test. V praktické části jsou tyto metody aplikovány a výsledky jsou zaneseny do matice SWOT analýzy. Na základě zjištěných výsledků jsou formulovány návrhy na zlepšení situace v podniku.
Marketingové koncepce rozvoje obce/regionu
Burgárová, Zuzana ; Frycová, Andrea (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce)
V diplomové práci je popsáno obecní zřízení v České republice, systém územního plánování na úrovni obcí, disparity jednotlivých regionů, rozvojové možnosti obcí, tvorba a užití obecního rozpočtu a možnosti obecního rozvoje. Dále je v teoretické části popsán marketing obcí a jednotlivé analýzy použité v praktické části. Cílem práce je za pomocí marketingových analýz zjistit současnou situaci města Příbor, analyzovat jeho silné a slabé stránky a zároveň určit hrozby a příležitosti do blízké budoucnosti. Na základě těchto výsledků pak navrhnout možná řešení pro další rozvoj města.
Hodnocení ekonomické situace zvolené soukromoprávní korporace pomocí vybraných metod a návrhy na její zlepšení
Granzerová, Dominika ; Pernica, Martin (oponent) ; Hanušová, Helena (vedoucí práce)
Předmětem této diplomové práce je analýza podnikatelského subjektu Geodrill, s.r.o., který se zabývá poskytováním služeb v oblasti geologie. Vhodně zvolené analýzy hodnotí vnější a vnitřní prostředí podniku a jeho finanční situaci. Výsledkem práce je stanovení návrhů a doporučení ke zlepšení zjištěného stavu.
Vybudování sítě malých vinařských podniků
Švásta, Ondřej ; Samek, Jiří (oponent) ; Koráb, Vojtěch (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem koncepce vinařského podniku založeného na podnikatelské síti drobných vinařů, využívající synergický efekt. Výchozím stanoviskem pro tento návrh je kritická analýza makro i mikro prostředí. Dále byl proveden explorativní výzkum mezi drobnými pěstiteli. Na základě analýz a výzkumu byl proveden návrh koncepce vinařského podniku.
Návrh marketingové strategie
Hladík, Tomáš ; Lašáková, Petra (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá marketingovou strategií společnosti ROS.BR s.r.o. Práce je členěna do tří celků. V první teoretické části je popsána obecná problematika tvorby marketingové strategie, charakteristika vývoje trhů, segmentace a postupy marketingové situační analýzy. Druhá analytické část se zabývá analýzou interních faktorů společnosti, obecného a oborového okolí, interpretací závěru z dotazníkového šetření a rozborem webových marketingových nástrojů. Ve třetí závěrečné části je rozpracován návrh marketingové strategie, jednotlivé cíle a cesty k dosažení vytýčených cílů.
Návrh na úpravu prvků marketingového mixu
Pajkrtová, Jana ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Tato diplomová práce pojednává o nově zavedené firmě, jejíž majitel vynalezl nový produkt na slackline. V teoretické části budou objasněny různé pojmy, jako například marketing, marketingový mix a jeho dílčí prvky. Dále bude popsána metodika marketingového výzkumu. V praktické části této diplomové práce bude popsána firma a bude provedena analýza vnějšího prostředí a analýza konkurence, dále analýza prvků marketingového mixu a marketingový výzkum na potenciálních zákaznících, na které firma cílí. Na základě předchozích analýz a výzkumu a jejich výsledků budou formovány návrhy na opatření ke zkvalitnění marketingového mixu podniku.
Proposal of the Business Plan and Development Strategy of a Company
Hliničan, Marek ; Sýkora, Vladimír (oponent) ; Škapa, Stanislav (vedoucí práce)
The subject of this thesis is to develop a business plan for setting up a small company operating in the information technology field. Theoretical part of the thesis includes theoretical background and explanation of basic concepts and practical methods. Outputs of the analytical part are PESTEL and SWOT analysis of the company and its environment. This work should serve as an auxiliary guide for compiling a quality business plan from a theoretical point of view.
Návrh na úpravu prvků marketingového mixu
Pajkrtová, Jana ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Tato diplomová práce pojednává o nově zavedené firmě, jejíž majitel vynalezl nový produkt na slackline. V teoretické části budou objasněny různé pojmy, jako například marketing, marketingový mix a jeho dílčí prvky. Dále bude popsána metodika marketingového výzkumu. V praktické části této diplomové práce bude popsána firma a bude provedena analýza vnějšího prostředí a analýza konkurence, dále analýza prvků marketingového mixu a marketingový výzkum na potenciálních zákaznících, na které firma cílí. Na základě předchozích analýz a výzkumu a jejich výsledků budou formovány návrhy na opatření ke zkvalitnění marketingového mixu podniku.
Analýza vybraného podnikatelského subjektu pomocí vybraných metod
Polická, Radka ; Janáč,, František (oponent) ; Hanušová, Helena (vedoucí práce)
Diplomová práce analyzuje podnik podle vybraných ekonomických metod. V teoretické části jsou objasněny jednotlivé metody. Zejména metoda PESTEL, Porterův model pěti hybných sil, model 7S firmy McKinsey a Kralickův Quick Test. V praktické části jsou tyto metody aplikovány a výsledky jsou zaneseny do matice SWOT analýzy. Na základě zjištěných výsledků jsou formulovány návrhy na zlepšení situace v podniku.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 41 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.